Th: upgrade KDE i Xow

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 2 Lis 2007, 11:46:28 CET

Dnia piątek 02 listopada 2007, Michał Łukaszek napisał:

> U mnie z kolei od pewnego czasu za cholerę nie chce działać touchpad
> (synaptics) - i nie wiem czemu, wszystko skonfigurowane jak należy.
> Zaś samo zainstalowanie sterownika evdev powoduje totalne ześwirowanie
> klawiatury (nie działają np. strzałki i kilka innych rzeczy), choćby
> nawet ustawiona była na kbd...

Wykomentuj kompletnie wszystkie wpisy dotyczące urządzeń wejściowych i okolic,
sprawdź czy się poprawi. U mnie od dłuższego czasu Xy działają bez pliku
konfiguracyjnego, wszystko wykrywa poprawnie.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl