Th: upgrade KDE i Xow

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 2 Lis 2007, 19:58:05 CET

Dnia piątek 02 listopada 2007, Piotr Budny napisał:

> Jak wpis jest w /etc/modprobe.conf to działa. A tak ogólnie, to od jakiegoś
> czasu mam wrażenie, że połowa rzeczy w module-init-toolsach nie działa ;)

Ja od bardzo długiego czasu mam wrażenie, że całe /etc/modprobe.d/ nie działa,
więc cokolwiek się tam pojawi, wrzucam do /etc/modprobe.conf.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl