SPECS: kazehakase.spec - update to 0.5.0

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 4 Lis 2007, 01:44:26 CET

On Sat, 03 Nov 2007 22:29:49 +0100
Marcin Krol <hawk w limanowa.net> wrote:

> Jak cos nie jest dokonczone warto w commitlogu dac NFY, co by
No fakt nawet nie wiem kiedy zakomentowałem toto. Ale w zasadzie Po co jest
ten Patch? Zaszły Pewne zmiany w tym kierunku może autor tego Patcha się
wyPowie? Albo zbuduje sobie tę wersję i zobaczy czy mu odPowiada agent?

BTW. Sorka za duże P ale tylko w ten sPosob mogę Pisać literę "P" Po
uPgradzie X'ów do tego co jest w th. Gdy w ciskam małe "P" kasuje mi się
cała linijka.... Posiedze jutro to zobacze co i jak.
--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski