instalacja Th od zera

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 6 Lis 2007, 00:40:50 CET

On Tue, 6 Nov 2007 00:29:38 +0100, you wrote:

>Heja,
>
>Czy aktualnie mozliwa jest instalacja Th od zera? Korzystam z
>najnowszego rescue i jest masa problemow. Rpm sie nie chce
>zainstalowac, poldek wywala sie twierdzac ze nie moze otworzyc bazy
>pakietow...

z tego ?
http://rescuecd.pld-linux.org/download/2007-10-28/

vserver też w TH jest średnio instalowalny na chwilę obecną, dziś
mordowałem się pół wieczoru z instalacją i skończyło się na zrobieniu
vservera na AC i podegraniu na TH ;/

Niestety podstawy soft jakim jest w PLD rpm i poldek  jest sfakany od
wielu tygodni i nie widać aby coś się miało zmienić w tym temacie na
lepsze.

RPM - ciągłe problemy z db i chroot
poldek - zła kolejność instalacji przy --install-dist

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq GG:1383 jid:arek<>patyk:net]