instalacja Th od zera

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 6 Lis 2007, 22:55:25 CET

Jakub Bogusz pisze:

>                                   ^^^^^^^^^^^
>
> Mało pamiętasz.

Dobrze pamiętam. :)

> Sporo czasu spędziłem swego czasu nad Postfiksem, żeby
> nie trzeba go było samemu kompilować bez IPv6 w celu uruchomienia na
> systemie bez IPv6.

To też pamiętam! I chwała Ci za to! :)
Mnie właśnie o to chodzi, pierwszy raz w historii PLD żeby "jakiś program"
zadziałał (jak się okazuje, nie do końca działający vserver) trzeba zmienić
system (czytaj: kernel)! Zawsze było tak, że to userspace dostosowywało się
do systemu, teraz zaczyna być odwrotnie.
Może czas wrócić to wkopmpilowania wszystkiego na zapas?
W końcu pamięci i dysku nikomu nie zbraknie.
--
pzdr
Stacho Pal