squirrelmail-plugin-saconf.spec

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 7 Lis 2007, 13:16:18 CET

Dnia środa 07 listopad 2007, Michal 'lipek' Lipka napisał:
> czy poza wyrzuceniem tych dwoch linijek (bo rozumiem że to trzeba zrobić)
> są jeszcze jakieś poprawki konieczne?
Nie wiem, nie znam się;) Ale nikt inny nic nie mówi to wrzuciłem;) Dzięki.

Ech... jeszcze jedno... summary oraz descryption powinny być merytorycznie w
miarę możliwości identyczne we wszystkich językach.

> Wymagana jest obsługa prokotołu FTP w PHP
A tego nie załatwia require które wpisałeś? "Requires:       php(ftp)"? Jak
załatwia to po co to pisać?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic