cvs web

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 11 Lis 2007, 11:40:50 CET

On Sat, Nov 10, 2007 at 22:04:53 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przeczytaj co masz napisane na górze strony http://cvs.pld-linux.org

Hm... co takiego? Jeśli mówisz o linku 'Simple CVSWeb interface' to
wskazuje na główną stronę, zatem również trafia się na ten rozbudowany.
Ale tak z głupa wyciągnąłem sobie z historii i stara wersja jest,
wystarczy zamienić:

http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb.cgi
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/

Czyli poprawka do mojej prośby: poprawcie linka do 'Simple CVSWeb
Interface', powinien wskazywać nie na http://cvs.pld-linux.org/ tylko
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/

Osobna kwestia, czy dostęp po tym nowym cvsweb.cgi do całego SPECS czy
SOURCES nie jest zbyt łatwym DoSem na serwer? To taka uwaga do admina
maszyny, żeby sobie sprawdził i ewentualnie wymusił tam jakoś Simple.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>