[th] Po co ta zależność (kde-i18n-Polish-3.5.8-2.noarch wymaga kdeedu-khangman-3.5.8-1.i686)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 13 Lis 2007, 20:11:57 CET

On Tue, Nov 13, 2007 at 19:49:23 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jak sobie zrobię u Ciebie katalog bezpański, a w środku sh z suidem to też tam
> nie zerkniesz? ;-)

Ha, gdyby przed tym chociaż rpm zabezpieczał... :) Znasz kogoś, kto
przegląda system rpm -qf, czy jest jakaś inna metoda znajdywania
bezpańskich prezentów w systemie?

> IMO aktualne ma i plusy i minusy. Raczej więcej plusów.

Dla mnie największym minusem po pierwszym zainstalowaniu rpma z tym
ficzerem był ekstremalnie długi czas rpm -Va --nofiles - nie wiem, czy
to był jakiś tymczasowy błąd, bo później już nie ryzykowałem.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>