SPECS: coppermine-gallery.spec - upgrade to 1.4.14 (sec fixes!),

Śro, 14 Lis 2007, 08:07:51 CET

Tomasz Pala wrote:

> Nie wiem, jak dla mnie całe te cyrki z charsetami mysql to wymysł
> chorego człowieka, w postgresie nie ma takich problemów. O, może ktoś
> umie przenieść bazy mysql 4.0.x na 4.1.x czy cokolwiek nowszego?

Za to sa inne: jezeli rozni klienci chca uzywac roznych kodowan.

Inna rzecz, ze wg mnie w mysqlu jest o jedno ustawienie za duzo.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36