[th] rpm-4.4.9-8 bugreport? [SOLVED na 2 sposoby]

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 15 Lis 2007, 12:16:00 CET

Arkadiusz Miskiewicz (arekm w maven.pl) wrote:
> W każdym razie jest tak:
> - powyższa łatka działa. Testowo postawiłem na hoście Th guesty pld-th i
> pld-ac (oba x86_64/amd64). Poszło bez problemu. vpoldek również działa bez
> problemu.
>
> Na ftpie wyląduje rpm rel 12 z ową łatką.
>
> - na branchu rpm-4_4_9-internal_bdb jest z kolei nasz rpm ale z wewnętrznym
> BDB cofniętym do wersji 4.5. Ta wersja (rpma nie znajduje się na FTP ale)
> również działa poprawnie. Niestety przejście na nią wymaga nieco gimnastyki
> opisanej na http://www.pld-linux.org/Th-RPM ale potem jest spokój.

> [...]

Hej

Dzięki Arek za trud ;)

Historia pokazuje, że problemy z zewnętrzym db wracają co jakiś czas.
Ja jestem zdecydowania za przejściem na internala - migracja robi sie
w kilka minut - spokój na lata ;)
RPM jak by nie było jest krytyczną sprawą.

btw
Janek w openldap tez ma internal db.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]