[th] rpm-4.4.9-8 bugreport? [SOLVED na 2 sposoby]

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 15 Lis 2007, 13:33:44 CET

On Thursday 15 of November 2007, Jacek Konieczny wrote:

> A co z innymi aplikacjami korzystającymi z bibliotek i bazy RPM (np.
> poldek)? Nie będzie problemów z linkowaniem z dwiema różnymi wersjami
> db?

Nie powinno. Internal BDB jest mielone z --with-uniquename=_rpmdb i takim to
stringiem ma prefixowane wszystkie symbole.

poldka przykładowo nie trzeba przebudowywać nawet. Zresztą poldek sam z siebie
w rpmdb nie grzebie - tylko przez API rpmlib AFAIK.