cvs web

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 16 Lis 2007, 15:20:57 CET

> Nowy interfejs jest wygodniejszy,

Zalezy dla kogo. Jak dla mnie jest przeladowany i za przeproszeniem na
pierwszy rzut oka g... widac ;-) Ale to tylko moje prywatne zdanie.

> milszy dla oka.

Troche.

> Sypie się tylko przy dużej ilości danych jak SPECS czy SOURCES.

Fakt.

Dodal bym jeszcze "Jest wyraznie wolniejszy" :-)

Ale wracajac do tematu. Mi jest obojetne, ktory bedzie domyslny, byle
stara prosta wersja byla dostepna w jakikolwiek sposob.

BTW: viewvc, ktory prezentuje nam SVN'a via WWW potrafi tez obslugiwac
CVS. Ma jednak ta sama wade co obecny (ten ladniejszy) cvsweb. Sypie sie
na SPECS i SOURCES ze wzgledu na ilosc danych tam zawartych. Da sie to
obejsc wlaczajac stronicowanie, ale i tak wyswietlenie takiego SOURCES
trwa dlugo. Z drugiej strony moj viewc stoi tylko na 2xPIII 500 MHz wiec
moze dlatego tak mulil :)

M.