SPECS pcmanfm.spec

Krzysztof Lewczuk tomipnh w gmail.com
Sob, 17 Lis 2007, 21:14:23 CET

2007/11/17, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:
> 1. Nie wysyłaj jako HTML, jeśli czytnik robi takie coś z częścią text/plain,

Zastanawiałem się czy nie będzie z tym problemu

> 2. załączaj diffa, a nie wklejaj w treści,

Ok.

> 3. nie zmieniaj linka dl.sourceforge.net na konkretny mirror.

Hum, nie wiedzieć czemu builder nie potrafił inaczej ściągnąć, chociaż
wtedy miałem jeszcze kilka innych problemów, ale mniejsza o to.
Ewentualne następne zmiany postaram się już poprawnie wysyłać.

Pozdrawiam, Tomipnh
--
Linux Registered User # 434935 || http://tomipnh.jogger.pl