buildlogi raz jeszcze

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 18 Lis 2007, 11:22:49 CET

To jest drugie podejście do http://buildlogs.pld-linux.org/.
Obecny engine jest za wolny, szczególnie dla szukania.

Napisałem program korzystający z sqlite3 (php-pdo-sqlite).
Jest szybszy, szczególnie dla zaawansowanego szukania.

Skrypty są na PLD-doc/PLD_www_res/buildlogs.sql.

Co mam zrobić, żeby ten silnik został wdrożony?

Do działania potrzeba uruchomić raz migration.php.
i dla każdego nowo zbudowanego buildloga wykonać
na serwerze skrypt.
addlog.php 'ścieżka_do_loga'.

W skryptach addlog.pl, migration.php i index.php
należy też ustalić jednakową wartość dla zmiennej $database.

--
Witek