buildlogi raz jeszcze

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 20 Lis 2007, 00:51:32 CET

18-11-07, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> [ankry w pollux pld-buildlogs]$ du -sh *
> 933M    ac
> 420M    nest
> 247M    ra
> 446M    th
>
> Trzeba by dodac Titanium, pewnie wywalic nest i pomnozyc przez 2 dla
> rezerwy.

A oglądał ktoś Koji? Jest opensourcowe i można łatwo do nas dostosować...

W działaniu zdecydowanie wygodniejsze niż nasze buildlogs i
make-request.sh (or dazu zaznaczam, że jest API po XML, więc można
łatwo napisać odpowiednik make-request.sh bez użycia maila).

Żywa instalacja:

http://koji.fedoraproject.org/koji/index

Kod:

https://hosted.fedoraproject.org/projects/koji/