Polish Linux Distribution

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Śro, 21 Lis 2007, 14:00:05 CET

Dnia Wed, 21 Nov 2007 13:47:36 +0100
Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> napisał(a):

> Bo coś się zmieniło.
> Ja tez widziałem "kradzież" na wikipedii jako finalny redirect.
> Teraz jest na "pld".

no to jest jazda, bo owszem wcześniej było kradzież, a teraz
(przynajmniej u mnie) jest na sekundę informacja o przekierowaniu na
stronę pld-linux.org ale automatycznie przekierowuje na stronę
wikipedii o pld-linux :))

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913