wx-config

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Czw, 22 Lis 2007, 19:03:37 CET

Maciej Świniarski pisze:
> wxWidgets powinien dostarczac %{_bindir}/wx-config ktory to powinien byc
> linkiem do
> %{_libdir}/wx/config/%{portname}-ansi-release
> lub
> %{_libdir}/wx/config/%{portname}-unicode-release
>
> niestety nie wiem jak zdecydowac do ktorego

Ja bym obstawiał że unicode bo w nowej stabilnej serii biblioteki
wxWidgets (będzie to wersja 3.0) nie będzie już rozdziału na wersję ansi
i unicode. Jedynym standardem bedzie Unicode. Poza tym, z tego co się
orientuje, to własnie to kodowanie będzie domyślnym w przyszłej wersji
PLD (Th).

ps. Myślę, że najlepsze rozwiązanie podał qboosh.

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33