SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Pią, 23 Lis 2007, 15:06:46 CET

23-11-07, Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):
> Akurat w wesnoth-a pogrywam sobie czasami i nigdy nie zdarzyło mi się,
> żeby nie działała.

Z ciekawości przed chwilą zainstalowałem aktualną wersję z  Th
(1.3.11) i niestety :-(

[jarek w zeus ~]$ wesnoth
Battle for Wesnoth v1.3.11
Started on Fri Nov 23 14:56:58 2007

Checking video mode: 1280x768x32...
setting mode to 1280x768x32
set locale to ''
set locale to ''
loadscreen: filesystem counter = 228
loadscreen: binarywml counter = 14533
loadscreen: setconfig counter = 240
loadscreen: parser counter = 214
Naruszenie ochrony pamięci
[jarek w zeus ~]$

ps. Starałem się zmienić częstotliwość próbkowania dźwięku
(ustawienia, dźwięk, opcje zaawansowane) na 48000. W sumie operacja ta
się udało, ale zamknięcie okienka z konfiguracją zakończyło się jak
powyżej.

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33