SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 23 Lis 2007, 16:23:07 CET

Dnia piątek 23 listopad 2007, Jaroslaw Kruk napisał:

> Prawie na pewno tak było. Mimo wszystko był to błąd programu, że nie
> sprawdzał z której wersji pochodzą save'y.

Dlatego 1.3.x opisywana jest jako wersja DEWELOPERSKA. Z tego co mi sie tam
kiedyś o uszy obiło to kolejną stabilną ma być dopiero 1.4 więc nie dziwię
się, że nie trzymają kompatybilności między wersjami w tej chwili.
Mnie też boli, że taka wersja jest na TH ale co zrobić? Ja nie miałem ochoty
kłócić się tu o przywrócenie wersji 1.2.x na ftp zwłaszcza, że pamiętam, że
ktoś mówił, że w wypadkach gdy już jest wersja developerska na ftp to nie ma
sensu tego zmieniać. Chcesz to to zmień. Ja jestem za.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic