kdebase - dodanie hibernacji/suspend

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 23 Lis 2007, 19:02:05 CET

Zanim wrzucę do repo, proszę o sugestie.
Generalnie patch jest z Fedory, gdzie istnieje pakiet pm-suspend. U nas go nie
ma, za to mamy hibernate. Nie mam laptopa, więc nie wiem na jakiej zasadzie
odpalany jest S3 (suspend). Za to mam u siebie działającą hibernację przez
skrypt /usr/sbin/hibernate. Wymaga on jednak sudo albo praw superużytkownika.

Ktoś ma jakieś uwagi przed wrzuceniem.

pozdrawiam