libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 23 Lis 2007, 20:34:09 CET

On Fri, Nov 23, 2007 at 19:58:04 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie jest (i vice versa).

Ja zaryzykuję stwierdzenie, że jednak sprawna java jest dość istotna.

> Potwierdzenie, że sun olał buga i wydał kolejną wadliwą wersję oraz wymienione
> rzeczy tu http://lwn.net/Articles/257210/

To 'potwierdzenie' to już było w th-test.

> Żadne.

Więc po co? Czy gdyby na nowym glibcu nie działało KDE to też by ktoś go
przeniósł 'bo ma wyższy fajny numerek'?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>