libxcb [co

Pią, 23 Lis 2007, 21:18:08 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Chyba jednak nie bo nikt nie realizuje akceptowalnego rozwiązania.

O ile mi wiadomo RM ma tylko jeden sposob nacisku w celu wymuszenia
poprawienia przez developerow: nie umieszczac wadliwego pakietu na ftp.
Alternatywnie moze to w zasadzie tylko poprawic sam.

> Th będzie zawierało najnowsze stabilne wersje do momentu ew. wydania.

Nawet jesli "najnowsze stabilne" bedzie oznaczalo "nie wspolpracujace" ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36