Re: libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 23 Lis 2007, 21:56:03 CET

On Fri, 23 Nov 2007, piotr slodkowski wrote:

> proponuje tego pojeba usunac z developerow

A ja proponuję ci się zamknąć, skoro masz ochotę dyskutować na takim
poziomie (choć to nie jest odpowiednie określenie - ani ty nie
dyskutujesz, ani nie piszesz nic na poziomie, nawet najmniejszym).

Nie ta piaskownica.