libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 24 Lis 2007, 17:46:28 CET

On Fri, Nov 23, 2007 at 06:37:57PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ty patrzysz z punktu widzenia usera (nieważne co jest zepsute byle tylko
> działało), ja z punktu developera (zepsuty jest pakiet java-sun, a nie
> libxcb).
>
> Ponieważ mi to nie przeszkadza (robię sobie export... jak potrzebuje) to
> czekam aż zrobi to ktoś komu się exportować nie chce.

Jak komuś zależy, to pakiet(y) z wadliwym kodem może eksportować zmienną
poprzez env.d, nie blokując wykrywania błędów w innych programach nie
korzystającym z javy.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/