Uaktualnienie MyPasswordSafe.spec

Adam Skuciński askucins w gmail.com
Pon, 26 Lis 2007, 08:11:23 CET

Witam,

musiałem zbudować sobie pakiet MyPasswordSafe (bo jest pod KDE i
rozumie format PaswordSafe'a w wersji dla XP) - w TH gotowego nie
było. Dostępna jest już nowsza wersja źródeł niż ta w specu (20061216
zamiast 20060326). Łatka, która była w starym specu jest już
niepotrzebna - sprawdziłem w źródłach i wydaje się, że to co łatała,
zostało w nowszej wersji uwzględnione.

Uaktualniłem źródła, MD5 i wyrzuciłem niepotrzebną łatkę  - i to jest
w MyPasswordSafe-version.patch

Jednak, żeby się pakiet zbudował wymagane są jeszcze:

xorg-proto-scrnsaverproto-devel
xorg-lib-libXScrnSaver-devel

które w tym specu nie były wymagane

(podczas budowania domagał się plików nagłówkowych z tych pakietów).
No ale tutaj nie jestem pewien, jakie wersje tych pakietów są
wymagane, ani jak to powinno być w specu zaznaczone - powiedzmy, że TH
mam od tygodnia i na razie z modularnymi Xami się powoli oswajam.

Podsumowując - jak się te dwa pakiety zainstaluje i użyje nowej wersji
speca, to pakiet się buduje i działa.

No więc, jeśli "ktoś" mógłby uaktualnić również te wymagania, to byłoby miło :)

pozdrawiam,
Adam Skuciński