libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 26 Lis 2007, 12:09:59 CET

On Mon, Nov 26, 2007 at 08:35:22 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> I downgrade libxcb naprawiło problem?

Nie. Dopiero wngrade javy do tej z Ac - dlatego piszę, że coś z javą.

> Coś nie wydaje mi się. W ogóle dostałeś
> xcb_xlib_unlock: Assertion `c->xlib.lock' failed." tylko coś innego. jako
> błąd czy coś zupełnie innego?

Dokładnie nic nie dostałem - ani na tej z Ac-updates, ani na Th-test, a
wcześniej miałem 1_6_0_02 i chodziło (cały czas na starym libxcb).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>