SPECS: wesnoth.spec

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 27 Lis 2007, 09:56:11 CET

Dnia wtorek 27 listopad 2007, Patryk Zawadzki napisał:
> A próbowałeś grać na oficjalnym serwerze autorów? Pewnie nie, bo z
> góry ci powiem, że masz za starą wersję.
Bo? Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jaką za starą wersję? Jakoś ludzie tam
grają i nie narzekają. Jakoś sam tam gram od czasu do czasu i nie narzekam.

> Akurat w przypadku wesnotha
> najchętniej budowałbym codziennie snapy z svn.

To sobie buduj. Nikt Ci nie broni. Ale z tego co kojarzę to RM kiedyś
powiedział, że na head tylko stabilne wersje a reszta na devel (wyłączając
uzasadnione przypadki)... no ale już niestety zrozumiałem, że tu te słowa
jednak wielkiego znaczenia nie mają bo każdy robi i tak co chce.

> PS: U mnie save'y działają. Popsułeś innym zabawę.
A innym naprawił.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic