SPECS: tintin.spec - kill redundand BR

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 27 Lis 2007, 17:39:39 CET

On Tue, Nov 27, 2007 at 17:22:10 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jaka beda mieli wg ciebie szanse ci co maja czyste, nieupdejtowane Ra
> (i nagle zechcieli sobie zbudowac jeden pakiet z cvs-u) tego BR-a zobaczyc?

Większe, niż gdyby go nie było. Ja osobiście już wielokrotnie nie
'widziałem' pewnych (B)R. Ot ostatnio miałem zbyt starego autoconfa
(względem m4), zależności w xorg są trochę z dupy (np. najnowsze
nawet xorg-driver-video-nvidia wcale NIE wymaga ABI 2.0, jest dokładnie
odwrotnie, to obecność ABI 2.0 w X serwerze wymaga odpowiednio nowych
driverów).
To, że dana zależność ma szanse pozostać niezauważona wcale nie znaczy,
żeby jej w ogóle używać.

> Chyba nie wierzysz, ze taki ktos bedzie mial na tym Ra rpm-a z Th ?

A czemu ktoś ma mieć Ra? Może to Ra już dawno jest Ac, tylko akurat seda
nic nie pociągnęło. Sam już od dawna aktualizuję tylko to, co potrzebne,
bo zmieniła się funkcjonalność. Dlatego mam w wielu miejscach stare n.p.
rc-scripts (nie lubię niespodzianek przy restarcie), ale nowe makra rpma
(bo to mi ciągną różne pakiety).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>