SPECS: wesnoth.spec

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Wto, 27 Lis 2007, 21:25:38 CET

Kamil Dziedzic pisze:
> Nie widzę. Dalej nie widzę żadnego sensownego argumentu. Wersja 1.2.8 działa u
> mnie super. Nigdy nie było problemu z save'ami między wersjami. Nigdy z
> serwerem.
Mogę potwierdzić, że nie zaobserwowałem żadnych problemów z wersję 1.2.8

> Ja w tym wątku po prostu zapytałem o powód, puszczenia easytag w wersji DEVEL
> na HEAD i tyle. Odpowiedź dostałem i jest to uzasadniony przypadek (co prawda
Zgadza się. To ja wskazując że nie jest to jedyny przypadek rozpętałem
tą "Bitwę o Wesnoth" :-) I biorę na siebie ten cały "lincz"

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33