kernel i paczki okolokernelowe.

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Czw, 29 Lis 2007, 17:07:26 CET

Dnia czwartek, 29 listopada 2007, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia czwartek, 29 listopada 2007, Tomasz Witek napisał:
> [...]
[...]

Mi to też przeszkadza w testowaniu kerneli, bo w swoim zbiorze miałem także
kernel-video-stk11xx, VirtualBoksa, qemu.
Miałem, bo nie chce mi się za każdym razem robić rpm -e, żeby apgrejdnąć
kernela, a potem jeszcze sobie ręcznie budować.
A jak ktoś™ puszcza, to pewnie puszcza "pod siebie", bo kilka pakietów pod
kernela jest przebudowanych...

Więc może stworzyć listę specy, która byłaby puszczana z kernelem?

vip;