kernel i paczki okolokernelowe.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 30 Lis 2007, 14:57:10 CET

30-11-07, Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> napisał(a):

> Chyba nie ma potrzeby implementowania czegolwiek ?
> Wystarczy "zasada" że puszczając kernel puszaczmy potem liste pakietów
> okołokoernelowych.
> Lista na wiki/ per gałaź PLD ?

> Piszemy o test. Trzeba zmieniać rel pakietów ?
> Kernelowe rzeczy będą miały i tak inny numer z racji zmiany zmiany kernela.

Piszemy o test? Ale wiesz ze w Th test-build ląduje w /dev/null bądź
jakims ukrytym katalogu z którego jest często usuwany... Poza tym, jak
test, to czemu trujecie o tym na liście? Puszczajcie sobie do test i
nie marudźcie, ale nie wymagajcie też by ktos wasze paczki puszczał z
pamięci albo z jakiegoś pliku.