kernel i paczki okolokernelowe.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 30 Lis 2007, 15:24:44 CET

30-11-07, Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał(a):

> jesli znajdzie sie chentny to raczej taki ktory ma juz pomysl jak to
> zrobic. Walnij pomysl, obdyskutuje sie go, to moze ktos  zrobi ??

No wiesz, nie powiem nic nowego, że trzeba skrypt który sprawdza czy
jest auto-tag na danym specu, z jakim rel ten auto-tag i czy taka sama
paczka jest na ftp. Wtedy rel++ i na burdele. W svnie byłby plik z
paczkami, które mają zostawać przebudowane automatycznie przy nowym
kernelu i on by ten plik sobie czytał - w taki sposób każdy z +w może
dodać tam własną paczkę. To taka pierwsza myśl. To oczywiście troszkę
bardziej skomplikowane by musiało być. Jak autotaga nie ma albo
version i rel są "nowsze" niż ostatnio znaleziony auto-tag i do tego
oczywiście rel naturalny, to wtedy słałby bez niczego. Mógłby jeszcze
np. najpierw słać test-build i sprawdzać jaki wynik i powiedzmy przy
FAILu sobie od razu dany pakiet odpuszczać śląc maila na listę czy do
kogoś by poprawił tego speca i już puścił ręcznie, a przy OK słać od
razu na upgrade.