Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Paź 2007, 00:24:23 CEST

On Sun, Sep 30, 2007 at 21:40:17 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jaki symbol? Może brak R: na coś.

poldek: symbol lookup error: /usr/lib/libpoldek.so.0: undefined symbol: rpmGetRpmlibProvides

> Bez konkretów + posiedzenia trochę z kimś to się samo nie poprawi.

Tzn. mi to wyglądało na problem ze zresolvowaniem wszystkiego przez
poldka - musiałem ciągnąć za boczne sznurki, bo za te bardziej
na wprost po paru ekranach zrzucał segfault.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>