Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Paź 2007, 11:21:54 CEST

On Mon, Oct 01, 2007 at 10:56:07 +0200, Daniel Mróz wrote:

> Jak machniesz glibc przy aktualizacji to na nic Ci się one zdadzą. Statyki

Dlatego mam też kopię /lib, o czym pisałem - ale jesteś pewny, że rpm Ac
nie działa na glibc Th? Bo aż dziw, że mi się nigdy nie uwaliło na tym
kroku.

> trzeba skompilować i je trzymać na wszelki słuczaj. Poldek i vim by się
> jeszcze przydały.

No i aktualizację robię zawsze mając włączony mc na innym terminalu -
żeby w razie problemów z shellem czy coreutils móc operować na systemie
plików, np. przywrócić te zbackupowane i działające liby i binarki.

Ja też, ale to było Ra->Ac.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>