Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 1 Paź 2007, 20:42:24 CEST

Tomasz Pala pisze:
> O, to nie tylko ja mam problemy? Dodatkowe klawisze nie przekazują mi
> eventów do WM-a, gdy mam na desktopie odpalone dowolne okno - są
> kierowane bezpośrednio do niego.

A w domu coś takiego zauważyłem, jak sobie chciałem odświeżyć klawisze
multimedialne, zamiast jakichś szesnastkowych kodów pojawiły się nazwy
zdarzeń - nawet fajnie pomyślałem, bardziej czytelnie, dobry humor
szybko mnie jednak opuścił, bo przestały mi owe multimedialne klawisze
działać :( Nawet nie przypuszczałem, że to problem xservera, no chyba,
że to co innego.

http://aflinta.dyndns.org/zrzutekranu-Skr%c3%b3ty%20klawiszowe.png

Pozdrówka
	Artur