Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 1 Paź 2007, 21:03:46 CEST

Dnia poniedziałek 01 października 2007, Łukasz Krotowski napisał:

> Cofnij profilaktycznie xserver do 1.3. Wersja 1.4 jest jakaś niedorobiona.

Mało powiedziane. Wydanie-niewypał, RM poprzesuwał kupę *blockerów* na 1.4.1,
niekompilowanie bądź sypanie się połowy sterowników skwitował przez "i tak
nikt ich nie używa", a dziwaczne problemy ze sterownikami Intela (przez to
nadal siedzę na 1.3) zostawił bez żadnego komentarza, jakby ich nie było. Ot,
naciskał na termin ustalony z góry, mimo że był nierealny i wyszło jak
wyszło... Omijać, czekać na 1.4.1, powinno być używalne.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl