Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 1 Paź 2007, 21:39:27 CEST

Dnia poniedziałek 01 października 2007, Artur Flinta napisał:

> A jakie masz z nimi problemy? Bo według mnie te sterowniki z wersji na
> wersję chodzą coraz lepiej.

Tak, to fakt, ale z 1.4 segfaultują na bliżej nieokreślonych konfiguracjach
sprzętowych, w bliżej nieokreślonych okolicznościach związanych
prawdopodobnie z akceleracją, ABI serwera i DRI jednocześnie. Na liście
dyskusyjnej xorg o tym ostatnio trochę jest. Wolę poczekać na kombinację,
którą sami deweloperzy uważają za bezpieczną.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl