Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pon, 1 Paź 2007, 22:37:02 CEST

Dnia Mon, 01 Oct 2007 20:38:18 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał(a) wiadomość:

> 00:05.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation C51G [GeForce
> 6100] (rev a2)
>
> gtk+2-2.12.0-1
> xorg-driver-video-nvidia-100.14.19-1.i686
> xorg-driver-video-nvidia-progs-100.14.19-1.i686
> kernel-video-nvidia-100.14.19-1 w 2.6.21.7_1.i686
>
> i w zasadzie wszystko co jest w main th, działa bez większych problemów,
> może zwis zaliczy raz na miesiąc, włączone 24/24.
To mi, w/w konfiguracja działa bez problemów, zero zwiechów. Nie używam
kostek (może teraz sprawdze przy nowych X'ach) bo wieszały mi na twardo
system przy poprzednim xorg'u (1.3). Podobno był to błąd związany z
driverami 100.14.11 więc z najnowszymi nie powinno być problemów. BTW
jakiś czas temu przy kompie chodzącym 12h/24h przynajmniej dwa razy
zaliczałem zwiechy systemu (już bez compiza). Nagle znikała mi ikonka
stanu połączenia sieciowego w panelu. Okazało się, że to ndiswrapper,
którego używam, dostawał szału (100% procka) a po minucie wieszał
system. Po upgradzie ndiswrappera i xorga do tego co jest w th wszystko
działa jak należy już 3 dzień bez wyłączania kompa. Spróbuje compiza to
zobaczę czy mi wiesza system.
Jedyna moja bolączka obecnie to:
1) kvm wieszający mi linuxowego guesta (windows działa wspaniale :/)
ale to podobno problem kernela.
2) kontrolki głośności pod xfce nie chcą działać zbytnio z nową alsą
(nie wiem czy to problem alsy czy xfce czy może nie przebudowany jest
xfce z nową alsą)
3) Plugin Thunar-media-tags-plugin który po zainstalowaniu i próbie
wykonania PPM na pliku-> właściwości wyłącza Thunara. Pewnie też nie
przebudowany z taglibem czy czymś tam. Na razie tak bardzo mi nie
przeszkadza...

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski