Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 2 Paź 2007, 01:33:04 CEST

01-10-07, Remigiusz Enleth Marcinkiewicz <enleth w enleth.com> napisał:

> Mało powiedziane. Wydanie-niewypał, RM poprzesuwał kupę *blockerów* na 1.4.1,
> niekompilowanie bądź sypanie się połowy sterowników skwitował przez "i tak
> nikt ich nie używa", a dziwaczne problemy ze sterownikami Intela (przez to
> nadal siedzę na 1.3) zostawił bez żadnego komentarza, jakby ich nie było. Ot,
> naciskał na termin ustalony z góry, mimo że był nierealny i wyszło jak
> wyszło... Omijać, czekać na 1.4.1, powinno być używalne.

Można powalczyć. ;) Ja mam aktualnie najnowszy git z gałęzi no-pci-rework z
łatami ze SPEC-a PLD + dodatkowo łatą na zdarzenia klawiatury ([1]). Działa
lepiej niż wydany 1.4 (tyle, że no żadna sztuka).

[1] git://81c28ffd2b13a83770eadcfd7829d35d319d637f