[Th Test] imieniny-1.1.5-5.noarch

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 2 Paź 2007, 17:25:22 CEST

On Tue, 02 October 2007 14:22:01 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> BTW, jak ktos chce sprawdzic, czy jest lepiej, to polecam do przebudowania
> wersje z HEAD.

Ja tam się nie znam...

Locale mam tak jak było w pierwszym poście czyli pl_PL.UTF-8
z wyjątkiem LC_TIME i LC_MESSAGES (en_GB.UTF-8) i teraz:

$ rpm -q imieniny
imieniny-1.1.5-6.noarch
$ imieniny
Unsupported locale configuration.
$ LC_MESSAGES=pl_PL.UTF-8 imieniny
02/10/07, imieniny Racheli, Sławy, Teofila
$

Czyli teraz czepia się do LC_MESSAGES. Chociaż ma to sens,
no bo rzeczywiście nie wspiera nic innego oprócz pl_PL,
więc... Hmm, no chyna lepiej... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl             ...linuksiarz to emulator inteligentnego