tagi w CVS

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 3 Paź 2007, 11:12:47 CEST

Dnia środa 03 październik 2007, Bart. napisał:
> Poniewaz jeszcze zadnego speca nie oznaczalem w cvs.
>
> Stad moje pytania : tagi auto-th-wersja
> 1. skad sie biora ?
> 2. co oznaczaja ?
> 3. czy moge sam je ustawiac ?
> 4. czy trzeba to uzgadniac z RM ?

Idąc za devel-hints-pl.txt:

"Nie wolno też stosować tagów o nazwach
rozpoczynających sie auto- (np. auto-ac-glibc-2_3_2-3). Są one używane do
automatycznego tagowania przez buildery. Niestosowanie się grozi odebraniem
R/W. Natomiast tagowanie w innym schemacie jest dozwolone ale należy
ograniczyć się do uzasadnionych przypadków."

p.s. Skoro spece są w UTF to może by i tak ten dokument przerobić na UTF?;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic