Th okiem usera

Radoslaw Zielinski radek w pld-linux.org
Sob, 6 Paź 2007, 14:02:49 CEST

Patryk Zawadzki <patrys at pld-linux.org> [03-10-2007 17:47]:
[...]

Dostawałem SIG11 tylko jeśli był zainstalowany xorg-driver-ati (czy inny
nie-vesa do ATI, nie pamiętam).  Po odinstalowaniu, X -configure IIRC
przechodził (w każdym razie X-y wstawały z vesa).

> Nie pomaga ignorowanie ABI w konfigu Xorg?

U mnie nie pomogło... a że potrzebuję obsługi dwóch monitorów, zrobiłem
downgrade xorg.

--
Radosław Zieliński <radek at pld-linux.org>