[TH] zła kolejność instalcji pakietów przez poldka

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 8 Paź 2007, 12:17:48 CEST

On Sun, Oct 07, 2007 at 11:28:31PM +0200, Mateusz Murawski wrote:
> Znalazlem ciekawe zachowanie, kiedy instaluje z katalogu (opcja -s) jest
> inna poprawna kolejnosc niz kiedy instaluje bezposrednio z serwerow.

Ja widziałem jeszcze ciekawsze. Szefowi poldek instalował pakiety w złej
kolejności, a mnie, w tej samej konfiguracji, na tym samym koncie, w
dobrej. W końcu szefowi też udawało się budować obraz systemu -- musiał,
po prostu, zamiast normalnie logować się na swoje konto, używać
"su - max" z roota (na moich kontach działało bez "su")...  locale
sprawdzałem, to nie to...

Szczegółowych logów nie wklejam, bo to nie całkiem PLD było (ale poldek
i RPM te, co w Th).

Pozdrowienia,
        Jacek