mysqld stop problem - mysql-5.1.20-1.i686

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 8 Paź 2007, 14:27:40 CEST

Dnia poniedziałek, 8 października 2007, Wojciech Błaszkowski napisał:
> Finalnie mysqld został brutalnie ubity poprzez killall -9 mysqld.
>
> Jakieś pomysły ?

Używaj mysqladmin shutdown. Działa. Przy czym dlaczego stop z initskryptów nie
działa, nie mam pojęcia, a nie mam też czasu się tym bawić.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki