mysqld stop problem - mysql-5.1.20-1.i686

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 8 Paź 2007, 22:47:52 CEST

On Mon, 8 Oct 2007 14:27:40 +0200, you wrote:

>Używaj mysqladmin shutdown. Działa. Przy czym dlaczego stop z initskryptów nie
>działa, nie mam pojęcia, a nie mam też czasu się tym bawić.

mam to samo, założyłem usera mysql_logrotate z prawem do shutdown
Efekt jest taki ze po shutdown zostaje proces, ale już nie słuchający
na sockecie

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]