pady xfce4

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 10 Paź 2007, 20:49:39 CEST

On Wed, 10 Oct 2007 19:30:15 +0200 (CEST)
Piotr Grymkowski <grym3k w o2.pl> wrote:

> On Wed, 10 Oct 2007 18:50:12 +0200
> Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> Masz gdzieś to wystawione wszystko? Bo u mnie
> jest za dużo budowania a zwiechy mam teraz
> dosłownie co dwie minuty:( Nawet wiadomości nie
> mogę wysłać bo się wiesza...
Dobra poszło, tylko musiałem kilka rzeczy
odinstalować. BTW przy upgrade
z /var/spool/repackage/ poldek nie chciał
downgrade ze względu na błędną sumę md5?
Jak powina wyglądać w poldku opcja zatem:
--pmop=--nosignature ? Bo różne kombinacje nie
stety nie działały.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski