[TH] .desktop - GenericName

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 13 PaĽ 2007, 12:27:32 CEST

Jest sobie w KDE np. menu K -> Sieć -> Przeglądarki WWW i tam mamy:
http://kamil.klecza.pl/pld/img/z2.png
ewentualnie jak ktoĹ› sobie przestawi w konfiguracji to:
http://kamil.klecza.pl/pld/img/z1.png

Tak siÄ™ zastanawiam czy GenericName o takiej samej nazwie jak nazwa menu
nadrzędnego ma sens? Wchodzę do menu "Przeglądarki WWW" to wiadomo, że będę
tam miał tylko przeglądarki WWW więc ten opis "Przeglądarka WWW" do każdej z
tych przeglądarek wydaje się mi zbędny. Wydaje mi się, że powinno być tak jak
w wypadku lynx'a.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic