tofrodos - mój pierwszy spec.

Michał Lisowski lisu87 w gmail.com
Nie, 14 Paź 2007, 23:56:58 CEST

Paweł Zuzelski pisze:

> Dzięki za wskazówki.
>
> Przesyłam w załączniku. Myślałem, że wystarczy, jak w specu będzie określone
> Source1 z urlem patcha (?)

Do patchy nie podaje sie SourceX. Umieszcza sie je w SOURCES po dodaniu
speca do SPECS.  U ciebie sam URL tez jest niepoprawny. Powinein on
odsylac na strone projektu, Twoj natomiast odsyla na serwis tucows,
gdzie jest umieszczony tofrodos w wersji 1.4, podczas gdy na wlasciwej
stronie programu (http://www.thefreecountry.com/tofrodos/) jest on juz w
wersji 1.7.6.