System pracy grupowej

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pon, 15 Paź 2007, 17:41:10 CEST

Witam
Tak sobie ostatnio myślę (ktoś [tm] pewnie powie że za dużo, albo
niepotrzebnie, niech sie zajmie lepiej jedzeniem miodku ;) czy potrzebny by
był w PLD jakiś system pisania np. specy jednocześnie przez kilka osób
(ew. jest coś takiego?). Bo już kilka razy zdarzyło mi się, że chcę
poprawić, napisać, zrobić jakiegokolwiek speca i w trakcie jego
pisania/poprawiania nagle pojawia się w cvs napisany przez kogoś innego.
Fakt, jeszcze nie jestem specoklepaczem i nie mam wprawy jak niektórzy,
ale mam chęci i pewnie kilka innych osób pewnie też. A w takim przypadku,
jeśli ktoś zostawi speca roboczego to może go ktoś skończy... Co wy na
to?  Jest to możliwe? Czy nie ma to sensu. Może to już jest tylko dostępne
dla devel??

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski