System pracy grupowej

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 15 Paź 2007, 18:01:45 CEST

Dnia poniedziałek 15 październik 2007, Daniel Mroz napisał:
> [...]
Do devel-hints poproszę;)

A nie powinien dodać tego do TODO:?

Poza tym koledze chyba chodziło tez o przypadki, że zabieram się np. za up
wersji jakiegoś programu w specu i już mam prawie gotowy a tu ktoś robi
commit. Czyli dwie osoby nie potrzebnie poświęcały czas na tego samego speca.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic